måndag 19 oktober 2009

...

Hej hej! jag ska berätta lite om vad som hände efter gårdagens inlägg. Ja som ni kanske vet var det planerat att dra till småland men ja det hände inte. vi drog istället till kulturen (som är det tråkigaste stället någonsin). När vi kommer dit möter vi klara, moraea och några ryssar som tydligen var klaras kompisar. efter ett tag så övertalar dom oss att dra på någon fest ute på vipan. vega, moraea stack hem så det var bara jag o klara som åkte taxi med dom. när vi kommer fram så blev jag as lack på den fulla kinesen som bakom våra ryggar säger " yeah we came here with these bitches" och pekar på mig och klara. som tur va betalade dom idioterna taxi resan. jaja hur som helst festen avslutas efter ett tag på grund av att någon snott DJ:s däck på bilen, så vi drar till klara. käkar popcorn, dricker iskaffe, sitter ungefär i 1 timme on vänder och vrider på film namn sen bestämmer vi oss för att se herkules. väldigt lyckad plan...
efter 20minuter däckar klara och jag sitter kvar med vilma(klaras hund) när filmen var slut däckade jag med!
waddup


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar