måndag 16 november 2009

Pizza time



Yo idag var det egentligen meningen att jag skulle till skolan men när jag kollade på mitt schema så missade jag bara 2 lektioner, förutom att en av dom kunde jag ändå inte gått på hade aldrig hunnit dit. Så jag skiter i det tar det lugnt idag kollar lite dålig tv. Just nu sitter jag och hoppas på att jag bara överreagerade igår så det bara var min facebook som var hackad och inte hela min dator! sjukt bull annars. jaja just nu händer det inte så mycket i mitt liv färrutom att jag har massa polacker på åvanvåningen som står och målar om och bär upp nya bokhyllor. ja nu vet jag inte riktigt vad jag kan skriva mer...
eller jag kan ju berätta om helgen!

i fredags så var jag i Bjärred hos sofie med Miriam, Anton, Julia och Caroline vi gjorde den bästa pizzan någonsin!! kan lägga upp receptet här hehe. det var iaf fullkornsbröd med pesto, squash, mozzarella, parmesan och basilika! sjukt god

Här är en liten bild

Och sen i Lördags så var jag hemma hos klara där det var Parteyh Parteyh! det skumma är att jag kommer inte riktigt ihåg kvällen. Inte för att jag var för full utan för att kvällen bara gick så jääävla snabbt! så om någon kommer ihåg hur det var tell me. hahah just det, när jag skulle gå och lägga mig vid 5-6tiden i Felix gamlarum hos klara går jag in i rummet men innan jag ens hinner ta ett steg in så märker jag att det ligger någon där och det är inte jag, klara eller vega. efter en närmare titt av färgklickarna märker jag att det är stella och Skote vilket är jävligt skummt. eftersom att dom stack typ vid 1

och sist men inte minst söndag! gaah vilken härlig söndag det var! inga planer, ingenting. bara Pizza TV hemma hos klara. as chill


waddup haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar