tisdag 5 januari 2010

dag 2

mm. Just det! dag två var nyår! det började med att Tora stack till jobbet vid 6.30. sen vaknade jag och Sara av att hon fick ett samtal från jobbet om att hon skulle ha jobbat. så hon stack till jobbet och jag gick ut och handlade mat till kvällen.
jag köpte:
Krossade Tomater
Tomater
Baguette
Skinka
Riccotta
Chevré
Spenat
Sallad
Espresso
Lök
Mjölk
och Balsamvinäger

Efter jag kom ut ur affären hittade jag inte hem på en timme så jag bara vandrade runt och var depprimerad. sen så hittade jag K-mart (Korean market) och köpte mig en Cherry Cola. det smakade typ Dr.Pepper. vilket var nice. sen hittade jag hem och påbörjade lasagnen. efter ett tag kom Sara hem med Jessica och hennes pojkvän. efter ett tag var klockan 21.00 och alla var här. efter god middag och dryck sprang vi till Louvren för att spendera 12 slaget där. såg dock inga fyrverkerier. vilket var bull. efter åt stack vi hem och drack lite till och sedan vidare på en Gayklubb. nu pallar jag inte skriva mer om nyår. ni får helt enkelt fråga om ni har lust.
waddup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar