torsdag 7 januari 2010

dag 9


det enda jag vill nu är att skriva till er men gör det inte eftersom att det kanske bara hade blivit värre. Jag vet att jag har gjort ett misstag och jag önskar att jag kunde säga att jag ångrar det. men det gör jag inte. Om jag hade kunnat gå tillbaka och göra det ogjort hade jag. men det kan jag inte. så det är bara att acceptera att det är gjort och gå vidare. det enda jag kan säga är att jag inte kommer göra det igen. en som någon tydlig gjorde för mig igår så räcker inte det. och om det inte räcker vet jag inte vad jag ska göra för att det ska bli bra igen. jag vet att jag kan vara lite för mycket och göra dumma beslut men det har ni vetat från början. och dessutom så har vi alla våra fel och skavanker. och en av mina är att jag gör saker innan jag tänkt igenom det. och hamnar därför i många jobbiga situationer. det vet jag och försöker att ändra mig. men det är rätt svårt. speciellt när man måste försvara sig hela tiden. men som sagt alla har vi våra svagheter det här är min. det är inte att jag faller för grupptrycket eller har svårt att säga nej. det är att jag har så lätt för att säga ja på grund av min nyfikenhet.
peace out a-town get down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar