lördag 9 januari 2010

dag 10



Tom


brandon

Harvey (T)

Isaac (C)

Gårdagens häng

Yup då missade man flyget igår... fuck. men det var fan lite värt det med den kvällen vi hade igår. jag och tora kom på att vi båda är riktiga Groupies. Igår efter jag missat flyget kom jag hem med en flaska vin för att inte tänka på att jag lyckats så bra... den dracks up på några minuter sen blev det två till. efter det gick vi till en klubb som heter LaAlternative även kallad LeTigre. och såg min drömmans tvilling fast lite snyggare. Mmm.. yummie. efter några minuter kom dom fram till oss och frågade om vi ville hänga med till Socialclub, men det sket sig. så vi alla stannade på klubben. sen kom dom fram till oss igen och frågade om vi ville hänga med till deras hotell och efterfesta. vem bangar om 4 brittiska modeller frågar det. inte jag i alla fall. när vi kom fram till hotellet började vi dricka och dom rökte. och sen somnade vi alla där. men jag blev tvungetvis väckt 2 timmar efter att jag somnat för "min" modell skulle på ett jävla photoshoot. så jag och tora drog hem och gick och la oss i nån timme. jag vaknade först nu medan tora stack till jobbet vid 14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar