tisdag 5 januari 2010

dag 4

Dag fyra var en lördag. så efter att jag och sara käkat en as god sallad med massa gott i börjades det supa. just det glömde säga att jag snodde en flaska Smirnoff Vodka i en liten affär på nyår. var full. så vi började dricka lite Cranberry Vodka. efter nån timme drog vi ut och skulle träffa Tora, Freja, Märtha och Hanna på en liten pub som hette Le Frog. men så bidde det ikke. för dom var sena och pubben var bull så jag och sara drog ut för att leta efter nått ballare. så gick vi förbi några dudes så skämtade jag och sa till sara "fråga vad dom ska göra ikväll" och eftersom hon var full gjorde hon det. så vi drog med dom till en liten bar som hette Le Café Noir. där dom bögarna drack Peach beer. nasty. så jag fick dom att testa snus för att dom skulle bli lite manligare. efter ett tag drog vi till en fancy shmancy VIP klubb där Victor kände vakten. efter ett tag var jag riktigt jävla borta och sara med. bad, bad, bad. men jag nyktrade till efter ett tag medan sara drog till sin "Boy". och jag stannade där med 5 franska killar. kanske inte det smarta draget om man tänker efter, men. men. sen drog vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar